Marketing je neoddeliteľnou podporou biznisu. Generovanie zisku je primárnou funkciou firiem a spoločností, preto ich treba podporovať rôznymi stratégiami. Marketingové nástroje v sebe zahrňujú rôzne princípy. Je to nielen všeobecný rozhľad medzi rôznymi značkami tovarov a poskytovateľov služieb. Je to aj o neustálom vzdelávaní a napredovaní v oblasti predajnej psychológie. Práve tá má na zákazníka zásadný vplyv. Samotný produkt nie je to čo predáva. Je to stratégia predaja, ktorá dostáva tovary na prvé priečky v obľúbenosti. K tomu aby ste mohli úspešne predávať ale potrebujete odborníkov z oblasti marketingu.
Aké marketingové nástroje môžeme nájsť pre podporu podnikania? Jedným z novodobých nástrojov, ako sa dostať do povedomia je online marketing. Ten zahŕňa v sebe nielen bližšiu interakciu zákazníka ale aj cielenejšie predstavovanie produktov. Napríklad na stránkach influencerov alebo rôznych blogoch. Ponúknutím riešenia na situáciu alebo problém zákazníka sa k nemu dostávame bližšie a máme väčšiu možnosť presvedčiť ho o tom, prečo si má kúpiť daný produkt priamo v konkrétnom obchode. Výhodné je napríklad umiestňovanie informačných, odborných alebo reklamných článkov na rôzne weby.
Oveľa väčší dosah na klienta ale majú firmy, ktoré sa rozhodnú zdieľať so zákazníkmi aj ich súkromie. Sprevádzajú ich počas ceste do práce alebo v samotnej práci. Rovnako sú nápomocný aj vo voľnom čase. Reklamné predmety sú naozaj všestrannou podporou podnikania. Predstavujú totiž nielen reklamu, ale aj podporujú povedomie o značke a to pasívnou reklamou. Ak zákazník v bežnom dni využíva reklamné predmety, stáva sa producentom reklamy danej spoločnosti a to celkom zadarmo. Navyše ak by zákazník nebol s danými produktami alebo službami spokojný, nevyužíval by ani reklamné predmety firmy. Vyjadruje teda svoju spätnú väzbu na používanie tovarov alebo služieb. Ak teda spojíme tieto dva nástroje do jedného, vytvoríme skvelý koncept na generáciu zisku.